Tandartspraktijk neemt korte film op voor marketing

Tandartspraktijk neemt korte film op voor marketing

Een tandartspraktijk in Berlijn besloot om hun marketing eens anders dan gewoonlijk aan te pakken. De tandartspraktijk wilde een speciale commercial neerzetten, en slaagde erin om Duitse rapper Marteria over te halen om hieraan mee te doen. Op 30 mei ging de korte film in première.

Tandartspraktijk als camouflage

In DENTBOSS. DIE PRAXIS, veranderen patiënten in cameramannen, rappers in tandartsen en tandartsen in directeuren. Marten Laciny, beter bekend als Marteria, neemt de rol aan van een Italiaanse maffioso, die wordt opgepakt door de Berlijnse politie. De deal: een verklaring tegen een getuigenbeschermingsprogramma, met als camouflage… een tandartspraktijk. Dit blijkt erg goed samen te gaan in combinatie met zijn niet-bestaande tandheelkundige expertise.

Groot bereik

De 18-minuten durende korte film is heel leuk om te zien, en lijkt daardoor ook te slagen in het bereiken van het gewenste effect. Na 2,5 uur op YouTube werd de korte film al door meer dan 4.500 mensen bekeken.

Bron:
YouTube

Lees meer over: Communicatie, Ondernemen