Een schreeuwende patiënt in de praktijk of een patiënt die aan de telefoon bedreigingen uit omdat hij direct geholpen wil worden. Je herkent deze (grensoverschrijdende) situaties vast. Het heeft zo zijn weerslag op het team en kost veel energie. Hoe creëer je ruimte in zulke situaties en zorg je ervoor dat het niet verder escaleert? En welke toon of houding gooit juist olie op het vuur? Hoe kun je hier als team mee omgaan? Met de cursus Agressie de baas leer je:
- Dit evenement is voorbij.
Populair
- Overzicht van standaard vergoedingen per zorgverzekeraar voor kinderen tot 18 jaar
- Casus: Zeldzame, levensbedreigende ziekte van Lemierre na trekken van verstandskies
- Een knappend kaakgewricht
- SalarisScan 2025 uitkomsten: Wat verdient een tandarts, mondhygiënist, (preventie)assistent en praktijkmanager?
- Interview: Marit Verschuuren over Motivational Interviewing in de mondzorg
- Zijn implantaten gedoemd om te mislukken?
- Een tandartspraktijk overnemen, hoe doe je dat?
- Vapen: het trojaanse paard in onze longen
- Bezwaar tegen tarieven 2026: NZa houdt vast aan tariefbeschikkingen
Laatste artikelen
OptiBond Universal 360: De nieuwe generatie adhesie9 december 2025 - 09:28
DentRepairCenter: Hand & hoekstukken gerepareerd in 1 dag met originele onderdelen garantie 12 maanden9 december 2025 - 09:03
Nieuwe gel herstelt tandglazuur en biedt perspectief voor duurzaam herstel van tanden8 december 2025 - 16:06
Neem deel aan het Elysee Dental Symposium Digital Dentistry in Lissabon8 december 2025 - 08:35
Aukje Bouwman nieuw bestuurslid KIMO4 december 2025 - 11:49
Nieuw van Miele Professional: compacte thermodesinfectoren voor mondzorgpraktijken3 december 2025 - 10:00
Website Register Mondzorgassistenten officieel gelanceerd3 december 2025 - 09:26
Bezwaar tegen tarieven 2026: NZa houdt vast aan tariefbeschikkingen2 december 2025 - 13:08
Dental Management Toolkit









