Een schreeuwende patiënt in de praktijk of een patiënt die aan de telefoon bedreigingen uit omdat hij direct geholpen wil worden. Je herkent deze (grensoverschrijdende) situaties vast. Het heeft zo zijn weerslag op het team en kost veel energie. Hoe creëer je ruimte in zulke situaties en zorg je ervoor dat het niet verder escaleert? En welke toon of houding gooit juist olie op het vuur? Hoe kun je hier als team mee omgaan? Met de cursus Agressie de baas leer je:
- Dit evenement is voorbij.
Populair
- Blog: Verzopen Cat
- Restauratieve aspecten van gebitsslijtage
- Speekseldiagnostiek geeft inzicht op dieet en cariësrisico
- Eerste hulp bij klachten van een patiënt
- Steeds meer Belgische tandartsen bepalen hun eigen tarieven
- Voorbeeldbrief: Kan je genezen van parodontitis?
- Mooie mondfoto’s in 3 eenvoudige stappen met de Shofu EyeSpecial C-V
- Naoberschap in de mondzorg: Multidisciplinaire behandeling bij kinderen
- 462 tandartspraktijken overgenomen in Nederland sinds 2018
Laatste artikelen
Stephan Möhlhenrich benoemd tot hoogleraar Orthodontie en Dentofaciale Orthopedie aan Radboudumc2 september 2025 - 10:29
Onderzoek naar effect van bleekstrips na bleekbehandeling in tandartspraktijk2 september 2025 - 09:00
NWVT Jaarcongres: Hoe blijf je relevant in een wereld waar ChatGPT het toverwoord lijkt te zijn?1 september 2025 - 08:54
Boost uw Praktijk. Verras uw patiënt29 augustus 2025 - 10:25
Ervaar ProphyPaste van Cavex28 augustus 2025 - 09:16
FEEL IT – Ervaar het verschil met KaVo instrumenten27 augustus 2025 - 09:33
Philips Sonicare DiamondClean Prestige 9900: Nu verkrijgbaar voor slechts €104,86 excl. btw27 augustus 2025 - 09:12
Speekseldiagnostiek geeft inzicht op dieet en cariësrisico24 augustus 2025 - 08:00
Dental Management Toolkit
Moet elke praktijk zelf het wiel uitvinden? Uiteraard niet. Bekijk de video over de Dental Management Toolkit Database met 200+ documenten en video’s voor praktijkmanagement.