Een schreeuwende patiënt in de praktijk of een patiënt die aan de telefoon bedreigingen uit omdat hij direct geholpen wil worden. Je herkent deze (grensoverschrijdende) situaties vast. Het heeft zo zijn weerslag op het team en kost veel energie. Hoe creëer je ruimte in zulke situaties en zorg je ervoor dat het niet verder escaleert? En welke toon of houding gooit juist olie op het vuur? Hoe kun je hier als team mee omgaan? Met de cursus Agressie de baas leer je:
- Dit event is voorbij.
Populaire artikelen
- Frontrestauratie: welke materialen en opties?
- Parodontitis en stress: hoe vertel je je patiënt hierover?
- Casus: Vrouw gediagnosticeerd met ziekte van Munchausen
- Verwijzen naar een CBT? Soms de beste keuze
- Anders Medical Factoring stopt verwerking nieuwe declaraties per 1 mei 2024
- De kracht van slaap
- De gecompromitteerde voortand
Laatste artikelen
- Wat zijn effectieve beheersmaatregelen om een behandelunit aan de waterkwaliteitsnorm te laten voldoen?21 april 2024 - 13:21
- Column Jerry Baas: Niet vullen, maar poetsen (en flossen)21 april 2024 - 13:20
- Tanderosie: de laatste inzichten21 april 2024 - 13:20
- Het Tandenhuis opende zijn deuren in Hoef en Haag21 april 2024 - 13:19
- Tuchtrecht: Klacht tegen collega tandarts leidt tot berisping21 april 2024 - 13:17
- Verband tussen parodontitis en reumatoïde artritis21 april 2024 - 13:15
- TePe nu nog beter verkrijgbaar voor patiënten!21 april 2024 - 09:57
- Ontdek het geheim van een stralend witte lach met de Cavex ABC Masterkit20 april 2024 - 09:00
Up-to-date blijven?
Dental Management Toolkit
Moet elke praktijk zelf het wiel uitvinden? Uiteraard niet. Bekijk de video over de Dental Management Toolkit: database met 200 documenten en video’s voor praktijkmanagement