Patiënten confronteren ons te pas en te onpas met een acute klacht en willen ons zo snel mogelijk zien om het probleem opgelost te krijgen. Niet alle klachten verplichten ons tot een snelle interventie, toch zijn er principes die we niet in de wind moeten slaan, willen we niet in conflict met de Overheid (PGC) komen met betrekking tot onze huidige wachtdienstregeling en het principe van de continuïteit van zorgen.
Urgentietandheelkunde: patiëntrelatie, behandelprotocollen en medicatieschema’s
17 oktober
Populaire artikelen
- Kiespijn die geen kiespijn is
- Achterliggende medische oorzaken bij parodontitis
- Column: Meer Eerbare Banen
- Cariës in de eerste levensfase: risicofactoren en diagnose
- Uitbreiding van diensten: Denturgent breidt uit in Vlaanderen
- Tuchtrecht: Klacht tegen tandarts vanwege eindigen behandelrelatie
- Fabels en feiten over mondverzorgingsproducten
- Podcast: De 7 sleutels tot een goede behandeling bij kinderen
Laatste artikelen
- Dental Expo 2024: een terugblik27 maart 2024 - 11:24
- Ivoclar Benelux opent in 2025 haar eigen Academy27 maart 2024 - 10:05
- KaVo organiseert de Dental Excellence Benelux-tour25 maart 2024 - 14:03
- In gesprek met Elaha Asir, mondhygiënist, Hogeschooldocent, ondernemer, praktijkeigenaar25 maart 2024 - 13:22
- Autisme en eetproblemen25 maart 2024 - 13:20
- De gecompromitteerde voortand25 maart 2024 - 13:20
- Tuchtrecht: Klacht tegen tandarts vanwege verwijderen van element die vastzat aan brug25 maart 2024 - 13:19
- Enthousiasme en interactiviteit tijdens NVM/ONT/VvAA Startersdag 202425 maart 2024 - 13:18
Up-to-date blijven?
Dental Management Toolkit
Moet elke praktijk zelf het wiel uitvinden? Uiteraard niet. Bekijk de video over de Dental Management Toolkit: database met 200 documenten en video’s voor praktijkmanagement