Laden agenda

« Alle Evenementen

  • Dit event is voorbij.

Patiëntgericht communiceren aan de telefoon

7 april 2022

Organisator

VBT

Locatie

3Square
Rijvisschestraat 124
Zwijnaarde, 9052 België
+ Google Maps
 

Hoe vriendelijk én doelgericht spreken we met patiënten aan de telefoon?

Een klacht, een ik-gebruik-veel-woorden patiënt, een gezinsafspraak, een nieuwe patiënt… allemaal vragen ze een andere aanpak, een andere manier van communiceren.

Hoe doe je dat op een bondige én patiëntgerichte manier?

Zodat de patiënt het antwoord heeft dat hij of zij zoekt én jij je tijd in de hand hebt.

Efficiënt, professioneel en toch patiëntgericht, passend bij de stijl van je eigen praktijk. Tijdens deze training ervaar je als deelnemer eerst zelf het effect van deze aanpak.

Daarna zie je een voorbeeld en tenslotte oefen je zelf met deze manier van werken. We werken tijdens het trainen met hand-outs, protocollen en filmpjes. We nodigen jullie uit om met eigen voorbeelden te komen.

Dat maakt de training nog tastbaarder. Wil je ook weten hoe je met specifiek taalgebruik je gesprekspartner positief kan beïnvloeden?

Wil je een professionelere of efficiëntere aanpak van je afspraken en telefoongesprekken?

Dan is deze training voor jou!

Meer informatie en aanmelden Patiëntgericht communiceren aan de telefoon