Patiënten confronteren ons te pas en te onpas met een acute klacht en willen ons zo snel mogelijk zien om het probleem opgelost te krijgen. Niet alle klachten verplichten ons tot een snelle interventie, toch zijn er principes die we niet in de wind moeten slaan, willen we niet in conflict met de Overheid (PGC) komen met betrekking tot onze huidige wachtdienstregeling en het principe van de continuïteit van zorgen.
- Dit evenement is voorbij.
Urgentietandheelkunde: patiëntrelatie, behandelprotocollen en medicatieschema’s
17 oktober 2024
Populair
- Blog: Ondankbaar, geestdodend en lichamelijk vermoeiend.
- Congresverslag: Gebitsslijtage
- Johan Oost over mondgezondheid als deel van de algehele fysieke gezondheid: “Ik zie de mond als een ‘venster’ naar de rest van het lichaam”
- Blog: Tot de dood ons scheidt
- Tuchtrecht: Berisping voor tandarts wegens onzorgvuldig handelen, gebrekkige dossiervoering en ontbreken klachtenregeling
- Kaders in samenwerking – begrenzen én ruimte geven
- Valkuilen in de endodontologie
- Samenwerking tussen tandarts en tandtechnicus bij bewegingsklachten
- Video: Meer omzet uit je praktijk
Laatste artikelen
EU overweegt classificatie van ethanol als mogelijk kankerverwekkende stof29 oktober 2025 - 12:05
Van satéprikker tot tandenstoker met bewustwording: 30 jaar na een bezoek aan het Satéhuis29 oktober 2025 - 10:43
Endodontie gemakkelijk & succesvol: praktische workshops voor direct succes29 oktober 2025 - 10:08
Hoger risico op ontwikkelen parodontitis door blootstelling aan zware metalen29 oktober 2025 - 09:00
Smiles studiereizen voor de mondzorg: Educatie op een geweldige locatie!29 oktober 2025 - 08:50
Kleurverandering CAD-CAM materialen door mondspoelmiddelen27 oktober 2025 - 09:00
Congres GEBITSSLIJTAGE2026, 10 april 202625 oktober 2025 - 10:06
Time for EXTRA: Profiteer nu van waardevolle extra’s van Miele22 oktober 2025 - 09:20
Dental Management Toolkit








