Promotiefilmpje voor bekendheid mondhygiënist bij het grote publiek

Promotiefilmpje voor bekendheid mondhygiënist bij het grote publiek

In 2018 stond Stichting Goed Gebekt met een stand op de Huishoudbeurs. Naast het scoren van DPSI’s namen zij ook een enquête af. Hieruit bleek dat 77,6% van de mensen niet weet dat de mondhygiënist vrij toegankelijk is. Een schrikbarend hoog cijfer. Stichting Goed Gebekt heeft daarom het initiatief genomen om de mondhygiënist bij het grote publiek onder de aandacht te brengen met een promotiefilmpje.

De video is opgenomen in de praktijk van tandarts Axel van der Heide in Bodegraven.

“Uiteraard heeft de stichting niet de middelen om het filmpje op televisie te vertonen maar als iedere mondhygiënist het filmpje op zijn of haar (privé) facebook, Instagram of LinkedIn deelt dan moet het lukken om een flink publiek te bereiken. Daarnaast is het filmpje te gebruiken voor de praktijk website, op wachtkamer tv’s, en wat al niet meer”, zegt Maja Koster, bestuurslid van Stichting Goedgebekt.

 

Stichting Goed Gebekt is een non-profit stichting. Al het geld van de donateurs wordt gebruikt voor promotie van de mondhygiënist. De stichting is financieel afhankelijk van donateurs. Ook donateur worden? Kijk op www.goedgebekt.net

Lees meer over: Communicatie patiënt, Kennis, Thema A-Z, Video's