Marketingtip: Praktijk gaat op zoek naar de Mooiste lach

tanden

Een regelmatig bezoek aan de tandarts of mondhygiënist is van belang om gebitsproblemen op tijd te ontdekken en te behandelen. Maar ook om gebitsproblemen te voorkomen. Met de volgende marketingtip kunt u ervoor zorgen dat de mensen gemotiveerd en geïnteresseerd raken om naar uw praktijk te komen.



Voorbeeld
Om het belang van een gezonde mond extra aandacht te geven, is de tandartspraktijk Vallei Tandartsen in Veenendaal op zoek gegaan naar de Mooiste Lach. Uiteindelijk zijn er drie winnaars gekozen die hier een mooi certificaat voor kregen. De uitslag van deze wedstrijd is ook gepubliceerd in de Veenendaalse krant, inclusief informatie over de tandartspraktijk.

Preventie
Op deze manier heeft de tandartspraktijk extra aandacht kunnen besteden aan de specialismen die zij aanbieden en hebben zij hun visie ‘voorkomen is beter dan genezen’ duidelijk naar voren kunnen brengen. Wellicht dat nu ook meer patiënten een bezoek aan deze praktijk brengen om de volgende winnaar te worden.

Bron: Veenendaalse krant

Lees meer over: Communicatie, Ondernemen
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *