Nieuwe algemeen directeur bij Dental Union

dental-union-mark

Marc Kastermans (45) is per 1 juni aangetreden als de nieuwe algemeen directeur van Dental Union. Kastermans heeft grootse plannen: “Full service anno nu betekent dicht bij onze klanten staan. Dáár gaan we voor!”



Uitdaging
Met een solide basis binnen de medische en dentale branche staat Marc Kastermans voor de uitdaging om de brede kennis en ruime ervaring binnen Dental Union zodanig te structureren dat de organisatie klaar is om haar klanten in de toekomst nog beter terzijde te staan. Kastermans: “De tijden zijn veranderd, ook binnen dental. Branchecijfers tonen aan dat de vanzelfsprekendheid van het tandartsbezoek terugloopt. Ook het laten uitvoeren van complexere tandtechnische verrichtingen wordt steeds vaker uitgesteld. Juist in deze tijd mag daarom van een ‘full service depot’ als Dental Union meer verwacht worden. Het depot van nu is een professionele organisatie die – als een betrouwbare partner – haar klanten direct, snel en adequaat ontzorgt.”

Onderscheidend
“De basis blijft het tijdig leveren van een breed, actueel en compleet scala producten tegen de juiste condities. Daarnaast willen wij ons onderscheiden door simpelweg beter te zijn en praktische oplossingen te bieden wanneer het gaat om service, onderhoud, reparaties en informatievoorziening over bijvoorbeeld de wet- en regelgeving. Ook willen we voorop lopen met de nieuwste technische ontwikkelingen in de branche. Innovaties, bijvoorbeeld op het gebied van efficiënt voorraadbeheer of digitaal afdrukken, volgen elkaar in bijzonder hoog tempo op. Onze klanten mogen op elk terrein binnen het vakgebied actuele kennis van ons verwachten”, aldus de nieuwe algemeen directeur.

Dichter bij de klant
Over de korte termijn wil Marc Kastermans alvast een tipje van de sluier oplichten. “We willen dichter bij onze klanten staan. Daarvoor zullen we sneller en directer gaan communiceren. De mogelijkheden van digitale communicatie zijn hiervoor ideaal. Om de interactie met onze klanten verder te stimuleren zijn wij ook actief op social media. Dit betekent dat wij onze klanten snel kunnen informeren, maar ook dat zij altijd met ons in contact kunnen komen. Zo staan wij klaar voor onze klanten. Op ieder moment, op iedere plaats en over ieder onderwerp.”

Lees meer over: Actueel, Thema A-Z
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *